مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-12سياسي

همدان میزبان تور آشناسازی تورگردانان ایران 


مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری تور آشناسازی ویژه تورگردانان کشور از فردا در همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری تور آشناسازی ویژه تورگردانان کشور از فردا در همدان خبر داد.

محسن معصوم علیزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این برنامه 22، 23 و 24 تیرماه برگزار می شود و حداقل 30 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی ایران که در زمینه اجرای تورهای ورودی فعالیت دارند در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: در این برنامه سه روزه تعدادی از آژانس ها و رؤسای انجمن های دفاتر خدمات مسافرتی کشور شرکت می کنند و یکی از برنامه های مهم حوزه گردشگری همدان است.

معصوم علیزاده بیان کرد: امسال پکیج کاملی برای تبلیغات در حوزه گردشگری در نظر گرفته ایم تا از تمام ابزارها برای معرفی استان استفاده شود و برگزاری رویدادها، تبلیغات تلویزیونی، فضای مجازی، تورهای آشناسازی و شرکت در نمایشگاه ها از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: تعدادی از این برنامه ها، تیرماه اتفاق افتاد و بیشتر آنها در حوزه گردشگری کشاورزی بود، علاوه بر این جشنواره مبل و منبت ملایر شاخص ترین این برنامه ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان میزبان تور آشناسازی تورگردانان ایران 

همدان میزبان تور آشناسازی تورگردانان ایران